18 септември 2009

Мой стих

Публикувано от Trichocephalus Икона, 28 февруари 2008 - 16:33
Мой стих

Неясна власт погубва в нас
нежност и вяра, и гори без вик лобовта.
Забравям аз за твоя глас -
в тази нощ странна стават тайнствени неща.

Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.
Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.

Стихийна страст руши във нас
радост и думи, и ранява моето сърце.
В среднощен мраз ще чакам аз
твоите стъпки, ще протегна две ръце.

Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.
Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.

Неясна власт погубва в нас
нежност и вяра, и гори без вик лобовта.
Забравям аз за твоя глас -
в тази нощ странна стават тайнствени неща.

Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.
Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.





Оригиналът в изпълнение на Нели Рангелова

Изпълнението на Невена Цонева, което лично на мен ми харесва повече

Няма коментари:

Публикуване на коментар