17 септември 2009

Относно миенето на колата

Публикувано от Trichocephalus Икона, 31 октомври 2006 - 00:48 
Еврика!Открих защо едно време,когато живеехме в един панелен блок,в неделя татковците ни миеха колите си на паркинга.ние седяхме кацнали върху гаражите и важно обсъждахме достойнствата на тази или онази кола,а пътк татковците ни миеха ли,ниеха.....
Винаги съм си мислел,че това е едно от "мъжките занимания" и не може да го поверяваш на когото и да е.
А колко пък бях горд,когато баща ми даде за пръв път да измия колата и аз.Всички аверчета ми завиждаха/
А вчера,в неделя, миейки си собствената кола,установих защо,аджеба,баща ми и другите татковци не ходеха на автомивка,а предпочитаха лично да си измият колите.
Мисълта дойде изневиделица в главата ми,както търках една мръсна джанта :Ами много просто-мият си колата,за да не ги накарат да вършат нещо друго.
Мдаа.
Представете си-неделя,никой не е на работа,а в къщи има толкова неща за вършене,натрупани през седмицата.Жената е бясна,фучи,пералнята върти,тебе ,вместо да те оставят да си прочетеш вестиника и да погледаш телевизия,те карат непрекъснато да оправяш нещо,или ти мърморят.Не можеш да отидеш с някой приятел в кварталното кафене-защото това ще задълбочи проблемите.
За това просто отиваш,и важно заявяваш-"жена,отивам да измия колата".И излизаш с достойнство.По този начин хем вършиш работа-никой не можа да те обвини в противното,хем се скатаваш от домакинската работа,която ще ти връчат,ако стоиш в къщи.Хем и комшиите ще видиш.......
Въобще-идеалната скатавка за неделния ден.

Няма коментари:

Публикуване на коментар