18 септември 2009

Варицела

Публикувано от Trichocephalus Икона, 09 май 2007 - 09:38
Е, доживях да се разболея от Варицела :sobbing:
на 33 години съм и се ошарих като 3-годишно детенце......Ужас.Сърбежът е непоносим.Пъпките са навсякъде.Сърбят.Смъдят.Боля.Искам да изляза от тази кожа....

Температура-от вчера-38 градуса.Нищо не я сваля.като парцал съм.Тресе ме.Болят ме и кокалите,ставите,всичко.
Една гадна пъпка е изкочила точно на oriffitium uretrae :sobbing: даже и да пикая не мога

Не можах ли да се разболея от нещо сериозно?От някоя уважаща се болест,от някоя болест,която пристъпва тежко,бавно,с достойнтво...А не като моята-"дребна шарка" .Детска болест.Не ми прилича на възраста.
На 33 би трябвало да се разболявам от сифилис,трипер или друга тяхна посестрима-уважавани болести...
А аз какво-"шарка" :sobbing:

Публикувано изображение 
Пъпчасал съм като тиква и не смея да се покажа навън

Няма коментари:

Публикуване на коментар