18 септември 2009

Пет стиха за махмурлука

Публикувано от Trichocephalus Икона, 14 август 2007 - 09:35 
Махмурлук 1

Боли главата
мозъкът отекъл
червата вопли ми редят
светът люлее се притихнал
къде ми е спасителния хап???


автор:MG42

Махмурлук 2

Мозъкът ми тръгва първи
към ампула течен аналгин.
Тази сутрин не е като другите-
черепът ми отесня докато спим спим.
Полилеят ми е до главата,
стихът за теб се мъдри на тавана.
Огромен змей е грабнал синевата,
обръща я,
докато дъх не ми остане.
Еквилибрист по стъклена посуда
е тази сутрин, нелицеприятна.
За теб ли исках да се женя снощи?
И тебе ли възпявах
многократно?
Със бистротата на планински ручей
сега передо мной явилась ты...
Все мислех ,че не мога да изпия
толкоз...
Но, Господи, помилуй и прости!

автор:DimitarG

Махмурлук 3

Главата ми разтяга менгемето.
Мастика пихме снощи със ЕМ ГЕ-то.
И мозъкът ми – пара-Ле-Ле-пипед –
се пържи – бяла мечка във Египет.

Едно ми е туршиено такова...
Посмесихме киселина с основа...
Езикът ми наподобява кактус
и изпълнява ролята на лакмус

когото питам : колко там излочихме?
По-точно с колко рамката прескочихме?
Той като риба само свива перки:
за вас са нужни специални мерки...

автор:divkozel

Махмурлук 4

Главата ми -
като изтръпнал крак.
Ръка да вдигна,
но не мога...
към чаша
бистра
изворна
вода...
В устата -
тежък, лепкав прах...
и тлъсти
есенни мухи
по пода.

автор:4i4O

Махмурлук 5

Наквасихме се като за световно -
мезета и пържолки с лук.
По две ракии, три шкембета,
а днес ни мъчи махмурлук.

Освен ракията изпихме
по чет´ри канички с винО,
Мастиката на Пенчо уважихме
и бирата СтарО бърнО.

Омаяхме се и глава боли,
а зелева чорбица не помага
И чай със мента си варих,
ала главата пак ме стяга

И вие ми се свят, ужасна жажда.
Изпил бих всичката вода.
Не ще да пия и не ще преяждам,
тъй както сторих вчера вечерта.

автор:Веселин


Намерих ги в shtyrkel.net и ми харесаха много.

Няма коментари:

Публикуване на коментар