18 септември 2009

Какво не искаме да чуваме, когато сме легнали на операционната маса

Публикувано от Trichocephalus Икона, 30 септември 2007 - 22:49
1. Това е добре да го съхраним за патолого-анатомични изследвания, а и котката ми у дома е вмирисана от Whiskas!

2. Цезар, Цезар, върни ми това нещо! Шибано куче!

3. Чакай, чакай! Ако това е жлъчка, к`во прави тук, по дяволите!?!

4. Ох, ох, ох! М-м-м! А вие спомняте ли си случай, при който някой е оживял след преливане на 500 мл. на калиев хлорид?

5. Пич, знаеш ли колко струва това на черния пазар? Щото тоя тук си има две.

6. Моля ви, не шавайте, защото ми падна едната контактна леща у вас.

7. Някой да изключи “Стани богат”, че ми пречи да се съсредоточа!


8. А бе! Що имаме още един далак тук? Петрова, ти на колко парчета го сряза това? Сипи едно винце де, сипи, че
започнаха да ми треперят ръчичките...

9. Да не драматизираме нещата! Като се замислим, едва ли загубата за човечеството е чак толкова голяма.

10. Ах, ти! Виж се на к`во си заприличал бе!?! Колеги, някой случайно да има в себе си фотоапарат?

11. Алоу-у-у, кво тропате в реанимацията? Тия медсестри освен за ебане, за друго не стават... Поне правят яки свирки, да го е*а!

12. Ох, тебе не те ли заварих след една командировка в моята спалня? Приятно ми е, аз съм съпруга на Димитричка... Сигурен ли си, че това ще ти трябва още? Добре, добре, ще ти оставя половинката... горната...

13. Ама много се ядосвам, когато няма достатъчно детайли. К`ва е тази елементарна прободна рана. Чакай да добавим малко цвят...

14. Всичко е готово. Надявям се, че този път нищо не съм забравил вътре!

15. Ха и на тебе ли това е първа операция? Ако искаш да ме видиш пак, с к`во да те шия после? Кичке, дай телбода...

16. Тук стерилно ли е? Чистачката мила ли е пода или не? Ами що мирише на бахур, ма?

17. Колеги, моля по-внимателно! Този тук все пак не е дошъл за смяна на пола. Циците му са от бира. Убеден съм, как?!? Гле`й, като я боцна, к`ва мас ще се излее само!

18. А бе, никой ли не видя къде се дяна скалпела? Що не казваш, че ти се е забил в крака бе, Миронов? Няма да те разжалвам, спокойно. Изкарай го и ми го дай бързо, че т`ва черво започва да ме изнервя!

19. Добре поне, че вече си е направил дечица...

19а. Ех-х-х! От колко време не ми е попадала блондинка! Спокойно скъпа! След това нама да си спомняш за нищо...

19б. По интеркома: Шаламанов, ела да опънем една упоена к***а от Драгалевци! Коя? Чакай, чакай! Сега ше дойда. Пази ми я малко! И моля те, затопли ми я малко!

20. Сестра, този пациент на кой е завещал органите си?

21. Внимание-е-е! Сега ще блика кръв! Покрийте се с нещо!

22. Мамка му! Кой е скъсал страница 47 от учебника по клинична хирургия?!?

23. Fuck, няма ли кой да забърше пода, я извикайте чистачката! Ти нали беше упоен, бе? За к`во ми е тоя дроб? Разбира се, че ше ти го поставя на място. Не мърдай! Не мърдай! Т`ва да не ти е Тетрис?

24. Това не са твойте крака, ма! Къде хукна?!?

25. Някой може ли да прави масаж на сърцето? Казах на сърцето, колежке. Знам, че скоро не сте мачкала кур, но този скоро няма да стане. ХРАЦ!!!

26. Да свършваме по-бързо, че след 2 часа играят Левски и ЦСКА!

27. И казваш, че тоя е живял 20 години с тия части? Ебати и курбуратора, копеле! Искаш ли да му го срежем по дължина?

28. 250 удара в минута... това извинявай, не е много учестен пулс.

29. Заповядай! Щом толкова искаш... Аз не съм те молил да си сменяме местата...

30. О, повелителю на тъмнината, приеми тази жертва!

Няма коментари:

Публикуване на коментар