21 септември 2009

Делото "котка" приключи

Публикувано от Trichocephalus Икона, 10 октомври 2008 - 14:02
Оперативно-следствените мероприятия, предприети по делото с кодово име "Котка" , се увенчаха с успех и делото е приключено.
Преди половин час се връщам в къщи, влизам в мазата и се оглеждам-паничката-отново празна.Следователно-имаживи котки в мазата !
Чувам шум отляво-и виждам една опашка как се промъква към прозореца.... А там въобще не се бях сещал да погледна.Прозорецът е открехнат, а пред него са ми наредени дървата за зимата.Кой би предположил-че там ще има котка ? Плюс това и мрежа има.Поглеждам мрежата-скъсана.Оп-пааа.отварям хубаво прозераца-и усещам, че някой ме наблюдава....Косъмчетата ми на врата се изправят бавно, червенина започва да пълзи по моя врат.Някой иска моята смърт!

Ето го въпросният прозорец :

Намалено до 79% (от640 x 480) - Щракнете за да увеличитеПубликувано изображение


Да, ама като се вгледате внимателно на снимката-ще видите две очи как блестят :) Гледат лошо.Искат кръв !

Намалено до 79% (от640 x 480) - Щракнете за да увеличитеПубликувано изображение


А ето и малко с повишена яркост снимка на едната ми бивша квартирантка :

Публикувано изображение

Бивша-защото вече са на свобода :)
В нашия квартал има поне 5 къщи, в които се търсят котки.Тези двете-със сигурност ще си намерят нов дом.Толкова хитри досега не съм имал , а в къщи, от както се помня-без котки не сме оставали.

Няма коментари:

Публикуване на коментар