21 септември 2009

пробно

Публикувано от Trichocephalus Икона, 08 юли 2008 - 08:38
-Здрасти, как да стигна до Кючук Бунар ?
Вдигнах поглед-момиче на около 20-21 години, къса пола, голо пъпче, стегнати гърди, руса коса, подстригана на черта, усмивка в очите.Раница.
-Продължавате по улицата нагоре, след това завивате на ляво, и отново нагоре, докато не стигнете едно площадче.Там е махалата....
Докато и обяснявах, звънчето неистово се извиваше на кордата, звънеше като полудяло.Завтекох се към пръчката и в последния момент засякох.Е, съответно я изтървах.псувайки под мустак се обърнах, и явно физиономията ми е изглеждала нелепо, защото момичето се заливаше от смях.
-Извинявайте, аз съм виновна-каза тя
-Не, не сте Вие, просто аз съм си заплес-отвърнах засрамено, а на ум продължих да си псувам, защото тоя сом го дебна вече цяло лято.нямаше начин да не е той.Звънчето щеше да се откъсне-толкова яко дърпаше.
-Ами аз ще тръгвам-подавайки ми ръка каза момичето-и наслука-нядявам се да го уловите, а може и да се видим-аз ще остана поне 10 дни тук...
-Ама, моля ви се, как така-не сте виновна- заплетох се аз в едни оправдания, спънах се в столчето , въобще показвам се като чист идиот-По какъв повод сте тук ?
-От Археология съм.Втори курс.Изпратиха ме да проверя калето, което се намира над махалата, а колегите ми ще дойдат след два-три дни.
Отново усмивка.Невероятни трапчинки има това момиче.усетих се, че зяпам като шаран на сухо....

Няма коментари:

Публикуване на коментар