17 септември 2009

Относно учението и възраста

Публикувано от Trichocephalus Икона, 13 ноември 2006 - 16:30 
Явно остарявам...... http://www.kaldata.com/forums/public/style_emoticons/default/sad.gif Тъжно ми е да си го приззная,но уви-така си е.Не ми върви четенето.Нищо общо няма със студентските години.
Тогава четях за изпит две-три седмици-запомнях всичко от раз,ходех по купони,животът си вървеше,изпитите взеимах като по вода-или като на сън.
Сега не мога.
Чета,чета,а като затворя страницата-не помня какво съм чел на предната страница......Боли ме глава постоянно.Не излизам никъде.Няма купони.Няма и запомняне.....
Нищичко няма в главата ми.
Преди се майтапехме,че студентската глава е пълна с вакуум-обаче преди изпит,като седнеш-този вакуум всмуква всичко.
А сега.....
В главата ми и вакуум няма.Няма какво да всмуче материала.
Тъжно.
Дали е от възрастта?

Няма коментари:

Публикуване на коментар