21 септември 2009

Отпуски

Публикувано от Trichocephalus Икона, 24 февруари 2009 - 12:27
Мисля си за това, че като дадеш право на хората да избират и да се разберат помежду си - те правят точно обратното на това, което се иска от тях :angry:

Пуснах преди един месец списък на персонала и месеците , в които да си попълнят кога искат да ползват платения си отпуск с надеждата да се разберат помежду си, и да си планират отпуската така, че да няма никой прекаран и недоволен след това.....
Да - ама не :angry:
Написали са се по 5 човека през юни и август,през юли са 7 човека (!!!!), а през октомври и ноември няма никой написан.
Никой явно не си прави сметка, че няма да има кой да остане да работи и че не мога да пусна повече от 2 човека и то за максимум по две седмици през месеца !
Сега трябва да подбера от всички тези кой да бъде пуснат в отпуска, на кого да не одобря и кого да изпратя в отпуск в нежеланите от никого месеци.
И какво мислите, че ще стане след това ? Аз ще ви кажа още от сега :

1.)ще бъда виновен за всичките неправдини на света
2.)тези, които няма да одобря ще се изредят всеки в кабинета ми да ми се жалва само и само да му вляза в положението
3.)неодобрените ще ме гледат на кръв и ще правят малки мръсни номерца на мен и отделно на одобрените
4.)ще се пуснат слухове, че жените, които съм пуснал в отпуска са ми направили по една ****** , а пък мъжете са ми правили услуги или са ме подкупили по някакъв друг начин.

В крайна сметка никой няма да бъде доволен и всички ще се оплакват.

Въпрос : толкова ли е трудно да се разберат един с друг ?

Няма коментари:

Публикуване на коментар