21 септември 2009

Е, сипах си .....

Публикувано от Trichocephalus Икона, 11 август 2009 - 20:55
Е, сипах си .....
Историята започна онзи ден :
Виж мнениетоTrichocephalus написа на 8.08.2009г. в 20:38ч. :
:lol6: хохохххоо - току-що ми вкараха Тота Венковска :lol6: "единствената наследничка на баба Ванга" :lol6:
хахххаххахха - от следствения арест я довлякоха, че я боляло сърцето :lol6:


Тогава все още не знаех какво ми предстои с този изрод.
Беше ми смешно....
Тя е известна в Плевен, а и на други места -даже има тема за нея и запитвания в "Религии и мистика" .....

Та в събота ми я докараха от следствения арест, където направила цирк с оплаквания от "задух и болка в гърдите". Ето и статия в "Туд" за нея и защо се намира в ареста
Та -тогава установих нормална кардиограма, нормални изследвания.Добре, ама тя е непозната пациентка -лежала по
болници - в Трета градска в София, "Авис-медика " в Плевен, има диабет, гуша, затлъстяване....абе -с две думи - увредено състояние, рискът да я пуснем и да умре в ареста е висок.Не можем да се закълнем ей така с просто махане на ръка, че симулира.
Прибрахме я в интензивно отделение, където е лежала ( и е побъркала всички с глупостите си) до тази сутрин, когато са я изписали.
Симулант.
Днес следобед е било делото за преразглеждане на мярката и за неотклонение, където съдията е потвърдил първоначалната мярка и я оставят в ареста още за 10 дни.
И - познайте - нея на момента я стегнало сърцето и получила задух.
Айде -викат "бърза помощ" - и отново при мен.
Гугутка.
Та се почва отново целият цирк,  пъшка - ще мре.Меря и кръвното -120/80.Правя и ЕКГ -абсолютно нормален ЕКГ -образ.Преслушвам и дробовете -чисто дишане - като на сърничка.Меря и температурата - 36.5 , пипам и
преслушвам корема - всичко е нормално.Светвам в очите, пречуквам с чукчето -нормални рефлекси.Вземам аз телефона  и почвам преговори.Първо говорих с лекуващия и лекар в интензивно - той не ще и да чуе за нея.Говоря с клиниката за коронарография - успях да я пробутам.Направих обаче  грешката да говоря от телефона в залата, където беше и тя - и като ми викна онач ми ти врачка, че ми пуска "токове" и ще ми докара най-лошия рак на земята просто ми причерня.

Прокле ме бе - прокле ме като дърта циганка.

А след това млъкна и се направи на припаднала.Явно получавше "токове" от небесата. И не отвори очи дори като я товарехме на линейката да я закараме за коронарография.
Единственият мотив да направим това изследване е - че това е единственият начин да докажем пряко, че коронарните и съдове са чисти, и че оплакванията и нямат сърдечен произход.
До тук добре, ще кажете - справил съм се.

Да, ама :

1.)Тази вечер ще и направят коронарографията и утре ще я пуснат да си ходи в ареста

2.)А щом отиде пак в ареста - тая няма да се откаже и от утре ще почне да си измисля други болести -само и само да не седи в ареста.Тоест -пак ще ми цъфне още на следващото дежурство.

3.)ще се разболея от рак.


Поради това - сипах си една чаша вино.
Напук на рака и на токовете дето ми пуснаха и ме облъчиха.

Наздраве ... и ... слушайте заедно с мен ето това парче.не забравяйте да натиснете бутона HQ .Моля ви.

Няма коментари:

Публикуване на коментар