17 септември 2009

сецване на Нова година............

 Публикувано от Trichocephalus Икона, 31 декември 2006 - 12:50

Е, те сега разбрах какво им на пациентите,когато ми викат "боли,та се не трае...",а аз ги успокоявам "Нищо,нищо-само интеркостална невралгия е.Ще мине.....".
Да,ама болката е зверска.Даже не мога да си поема дълбоко дъх.Теоретично всичко е ясно:



Интеркосталната невралгия? Звучи сложно, но е много болезнено. При дразнене на междуребрения нерв се стига до блокиране или затрудняване на дишането, гръбната мускулатура се втвърдява, подвижността постепенно се ограничава. Обикновено всичко това се предхожда от болка в шийната или раменно-лопатъчната област. Е,при мен си е точно там.Чак не мога да вдишвам дълбоко.
Довечера съм дежурен (късмет-баш на Нова Година).
Дали през цялата 2007 ще ми върви на работа,сецване и свещички в дупето?

Няма коментари:

Публикуване на коментар