17 септември 2009

Писна ми....

Публикувано от Trichocephalus Икона, 19 декември 2006 - 23:49


Писна ми от всичко!
Писна ми от циганите,обсадили кабинета ми,обаждащи се постоянно на 150 да псуват и да викат;писна ми от наглите сестри,които само за пари и мъже говорят;писна ми от "обикновенните" хорица,които говорят и мислят само за "доброто старо време",когато всичко е било хубаво-все едно сме живели в Рая!И по цял ден и цяла нощ говорят как всички са ги прецакали,как "ония горе" крадат,а за тях не оставят нищо за крадене.....
Само за няколко дежурства,от както съм се върнал на работа,главата ми се напълнис хиляди истории на тези "обикновени,малки" хора-за изневерите им,за няколко зверски напивания-говори се само за това кой кого на е..ал,и после с кого се е сбил,кой каво е откраднал,на кого жена му пак е кръшнала с някой комшия.....Тези хора нищо друго не ги интересува.Гледат телевизия и говорят.Говорят и пак гледат телевизия.От време на време,на някой празник някой от тях вземе та направи нещо различно-и след това цяла година всички останали си разкават тази случка.
Опитах.
Не е да не съм опитал.Опитах се да вляза в техния начин на живот.Приехга ме.Държах се като един от тях.Опитах се да им говоря за музика и поезия.За театър.Направих коментар относно любимците им от "Биг Брадър".Всички ме гледаха като извънземен.и приеха всичко това на шега.Решиха ,че се шегувам-защото не бих могъл да мисля сериозно,че класическата музика може да се слуша от всички.Че чалгата е кич.Не повярваха,че съм сериозен.
Изкарах си яда на поредния циганин.Олекна ми,но само за малко.Пак ме е яд,но сега няма на кого да си го изкарам.......

Няма коментари:

Публикуване на коментар