21 септември 2009

Брачен договор за жената









Аз, долуподписаната, находяща се в здрав ум и силна памет, се задължавам:

1. Послушно да имитирам оргазъм, даже в този (малковероятен) случай, ако не го получа след като пияният мъж 'цели' пет минути се върти над мен, докато диша тежко и хрипти като стар астматик.
1.01 При това да вия като котка, която бодат с карфица.
1.02 Да не искам никакви „предварителни ласки".

2. Напълно се съгласявам да поема каквато и да е вина върху себе си, тъй като това се явява основната роля на жената във взаимоотношенията с мъжа й. Така, например, жената е виновна, ако мъжът й си е навехнал пръста на крака във банята или ако любимият му футболен отбор е паднал. Тази взаимовръзка се обяснява със сложни научни обстоятелства, недостъпни за женския ум. Женската вина се увеличава, ако в момента на произшествието жената не е била наблизо.

3. Всеки път, когато се съберем да поговорим с приятелки, се задължавам да разкажа на всички за повишената сексуалност на мъжа си, както и за това, че на размера на гениталиите му би могъл да завиди даже слон…
3.01 …а също колкото се може по-често да споменавам за издържливостта му в леглото…
3.02 …особено в присъствието на НЕГОВИТЕ приятели.

4. След секс (който няма да наричам „любов"), няма да искам от мъжа си с часове да ме държи в обятията си, докато му отекат ръцете. А също така ще предприема всички възможни мерки против това, косата ми да дразни съпруга ми, като се вре където й попадне.
4.01 Никога няма да назовавам половият член на мъжа си със забавни умалителни имена.

5. В леглото се задължавам послушно да заемам каквато и да е поза, която дойде на ум на мъжа ми. Особено предпочитание ще се отдава на позиции, където всички физически усилия се падат на мен, а на мъжа ми му остава само да лежи неподвижно и да се усмихва.
5.01 Обещавам да прекарвам в гимнастическия салон не по-малко от два часа на ден, за да се поддържам във форма и да остана желана за мъжа си, даже ако заради неумерената употреба на бира неговият корем навява мисли за 9-ти месец на бременността.
5.02 Съгласна съм никога да не споменавам на глас за наченките на плешивост на съпруга си, а също да не сравнявам главата му с диня, детско дупе или нещо подобно.
5.03 Обещавам щателно да бръсна всички ненужни косми от тялото си и при това да изпадам във възторг от едноседмичната четина на мъжа си.

6. Когато се разделим, се задължавам да не спя с никой от колегите и приятелите му. Или с когото и да е, който той познава. Или с когото някога ще се запознае. Ако някой мъж се опита да ме заговори, аз тържествено ще му съобщя, че „повече няма да мога да обикна никого".

7. Давам си сметка, че работата със сложни механични или електронни предмети, като колата му, конзолата за игри и дистанционното, се намира над женското разбиране. За да не ставам за смях, длъжна съм да доверя тези прибори на мъжа си.

7.01 Това не се отнася за следващите домакински принадлежности: ютия, перална машина, сешоар, микровълнова печка, хладилник, газов котлон, прахосмукачка, детски пелени и кофата за боклук!

Запознах се с условията на договора и съм напълно съгласна с тях:





__________ дата _________(подпис)










За полза и благо на всички съпруги и съпрузи преведе Бу от тук.

Няма коментари:

Публикуване на коментар