06 януари 2010

Убийства и отговорности

quote name='dindi' date='05 януари 2010 - 14:13 ' timestamp='1262693602' post='1599868'
За Георги Стоев ми беше жал, ама този си беше боклук отвсякъде, не ме чакайте да скърбя за него.

На същото мнение съм.
И не вярвам да е заради някакви "разкрития' дето е направил по страниците на жълти вестничета или при Венета Райкова.Най-вероятно на някого му е писнало от наглостта му.

Чудя се обаче сега дали ще има някой , който да потърси отговорност от съдията, пуснал преди няколко седмици човека, който го е заплашил с убийство, срещу "гаранция' от 1000 лв. ?

Това ами е най-чудното : Боби Цанков отива в съда и казва : "Саки ме заплашва, че ще ме убие" .Полицията си върши работа - прибира Саки и се води дело.На делото Саки е пуснат под гаранция от 1000 лв.Това означава, че съдията му е повярвал, че Боби Цанков няма да бъде убит - нали така ?
Да, ама сега е убит.

А сега де.

Кой ще потърси отговорност от съдията за това, че го е пуснал ? 


Примерът е аналогичен на това при мен да дойде човек с оплаквания от болки в сърцето, аз да го прегледам и да му кажа : "няма ти нищо", след това да го пусна в къщи, а той след 2 часа да умре от инфаркт.

Кажете ми - кой ще носи отговорност ?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар