23 декември 2009

Равносметки

Да видим каква я мислих преди една година, а каква стана тя сега ?

1.)Семейството :


- мислех, че ще се поразширим и ще има място за още едно детенце, но не би....
- детето расте, стана първокласничка, но умът и го няма никакъв.Както и апетитът, между другото.
2.)Къщата :
- направих си обзавеждане за кухнята тип "направи си сам"
-поставих ламинат в спалнята
-подмених всички крушки с енергоспестяващи
-закупих и поставих във всекидневната климатик
-наторих обилно градината и засях зеленчука за пролетта.
3.)Работата :
-все още съм си на същото място
-ядовете вместо да намаляват -растат.
-след смяната на правителството и резонната смяна на директора тук всичко отива по дяволите
-получих няколко предложения за работа -едно от които изключително добро от финансова гледна точка, но не чак толкова от професионална, преговорите продължават.Другото предложение добре, че не приех, защото се очаква въпросната болница да бъде закрита от 2010 година.Тук явно предчувствието ми не ме излъга.
4.)Здравето :
- всички в семейството ми са здрави.Никой не даде фира през изминалата година.
-детето изкара няколко редовни ангини и бронхитчета, изпадаха и няколко зъба, но без това не може.
-аз изкарах всички грипове, които върлуваха из града .
5.)Почивката
-приключвам годината с 94 дни неизползвана годишна отпуска.
-все пак успяхме да отидем на Созопол, където си изкарахме добре, въпреки, че аз и там работех.


Снимката е от моята камина.
Пожелавам на всички ви по един такъв пън - да ви топли в Коледната нощ.
p.s.Бъдник му викат, май....



Тази сутрин , след снощното ВИП-парти, главата ми е по-добре от вчерашната.

Е, няма как и да е различно, след като пих сравнително малко, и то само качествено вино - мерло на "Менада" , резерва от 2003 година.Хубаво беше де. Имаше уиски, водка и т.н., но аз предпочетох да пия само винце, и то по малко, като на всяка чаша изпито вино пиех и по бутилчица минерална вода.Обилно си замезвах с различни хапчици.Най-ми харесаха едни от синьо сирене на клечка, върху което бяха сложени различни плодчета - ананас, киви, ябълка, портокал, манго - всяка хапка се получава с различен вкус, а синьото сиренце е за основа и комбинацията от двата вкуса е много добра.Пъдпъдъците също не бяха лоши.
С изненада установих, че Цецка Цачева може да изпуска дим от носа си докато пуши [img]http://www.getsmile.com/emoticons/smileys-91853/aiw/glare.gif[/img]
Иначе , танци почти нямаше - няколко хора, няколко бавни танца, почти никой не ставаше да танцува -всеки седеше и се правеше на по-голям задник от това, което е в действителност.Обстановката -тежкарска, пушат се скъпи пури, водят се високопарни разговори на общи теми.Времето сигурно се зачерви от срам - постоянно го обсъждаха.След известно време се обособиха групички от по няколко души, които вече зачекнаха по-конкретни теми от битието.
Най - големият пробив в професионално отношение направих не другаде, ами в писоара, където проведох разговор с изпълнителният директор на вероятно бъдещото ми работно място. Интересно нещо са това тоалетните .Някога, римляните са обсъждали най-важните неща, решавали са съдбите на света в баните, докато са се къпели, а ние днес -в писоарите, докато се облекчаваме.
Онази вечер, купонът беше с моето отделение - в не толкова луксозен ресторант, но за сметка на това много весело и изпълнено с танци, смях и веселие. В началото бях ядосан, защото от ресторанта бяха дали нашата маса на едни учители, а нас ни бяха сложили до шибъра, но след това, като вкарах няколко ракии и вино престана да ми пука за това и се впуснах заедно със сестрите на дансинга. До 2 часа през нощта -танци, смях и леки задявки.
Довечера ми предстои ново предизвикателство -купон с "бърза помощ", но в Червен бряг. предполагам, че ще бъде "освинване" - доколкото си спомням, тия пустиняци пият като смокове.От години не съм присъствал на тяхна разпивка и с нетърпение очаквам да видя на какво са заприличали.....
Най-лошото знаете ли кое е ?
На 24-ти ще се празнува-спор в това няма.
На 25-ти, освен , че е Коледа, имам два именни дни, на които ще трябва да пия - още от сутринта явно ще се започне, защото иначе няма да има място в корема ми.......
На 26-ти вечерта отново сме канени на гости ( семейно) с пиене.

Няма коментари:

Публикуване на коментар