21 септември 2009

Реклами, реклами .......

Средната цена на погребение организирано от траурната агенция е около 400 лв. В нея влиза:
- изкопаване и зариване на гроба – стандартен гроб – 2,5-1,2-2,0 (дължина, ширина, дълбочина). Пръстта останала излишна при зариването се подарява на гостите за посяване на цветя.
- катафалка – черна волга – комби, 1800 куб.см., 110 к.с., ABS, аларма + централно заключване, сервоуправление, стереосистема, кожен салон (на предните две седалки), климатик. Е как да не се возиш в такава коле с кеф ?
- ковчег – еднократна/многократна употреба. При многократната употреба, Мъртвецът се спуска в дупката с поръчания ковчег, а когато изпращачите, шаферите и другите гости си заминат, тялото се изважда и се погребва повторно без ковчега. Луксозните ковчези са с допълнителни екстри – MPEG / MP3 player, LCD 14” дисплей, 2 speakers със subwoofer, WAN кабел за връзка с останалите ковчези в гробището
- драперия – да драпа, да драпа, колко да драпа... умрялото си е умряло.
- дървен кръст – носи се от кръстоносецът, обикновено поп, в началото на траурната процесия. Гони духове, духльовци, духли, Duh Spiro, spero
- фенер – газов. Препоръчва се да се поставя запален в ковчега, за да не създаде експлозия няколко дена след началото на гнилостните процеси... Един Господ знае какво може да стане с гробищата, ако някой ден ковчезите започнат да се взривяват.
- заявка за ритуал – да се подаде в деня на настъпване на смъртта, поради голямото количество поръчки. Включва посещение на знатни гости (или поне техни снимки и портрети), балет със сатен или коприна, бендове-мендове, табела Applause, изобщо пълна програма. За гостите на погребението се организира и томбола...
- съставяне на смъртен акт – нещо, в което пише, лицето Х се спомина след бурен/отегчителен/съпружески секс, или след строг тъмничен инсулт, причинен от удар с тъп предмет в тила на вече покойния Гражданин У (рекламен текст по желание на наследниците).
- транспорт на покойника – агенцията поема транспорта само до гробищата, след това всеки мъртвец сам поема по своя път. Обикновено рядко се случва някой да напусне мястото си, доброволно.
- хладилна камера за 24 часа – че като се размирише оня ми ти покойник, ум да ти зайде (карантията се замразява и след това се дава за храна на уличните кученца :-)
- доставка на траурни аксесоари и стоки – мърчандайзинг с една дума (мъртъвчандайзинг). Тениски, шапки, шорти с лика, името или емейл адреса на мъртвеца. По поръчка на клиента изпълняваме всякакви други заявки – найлонови торбички, якета-бомбър, суетшърти, часовници и др.
- некролозив различни размери. Брошури, плакати, афиши, визитни картички, на гърба на календарчета, рекламни писалки и запалки с лика на покойника
- траурни ленти – тва малко като на шоутата за красота, една лента през рамото на гостите с надписи: “Dead Man Walking”, или “Гоше, ние те обичаме”, или “Police line, do not cross”
- комплект за опело (кърпа, тамян и въглен, свещи) – към комплекта се добавя и един Космодиск. Срамота е бездиханното чучело да се вкочани в ковчега толкова бързо след заравянето.
- приборен комплект за раздаване (20 човека) – включва: чашка, чинийка, лъжиличка и ноХче, както и чийзбургер, пържени картофки, кола и др. За децата - детско (децко) меню :-) с играчка - малко трупче...
- жито – с мед, без мед, с хляб, без хляб, с кълнове, бамбук и гъби дървени ушички. Яде се с две пръчици за ядене на жито и ориз.
- погача – изпращане на вкочаненото туловище по стара българска традиция, с хляб и сол (sole, soul).

бонус: бели червеи за ускоряване на процесите на разлагане на вече безжизненото тяло. Агенцията продава бели червеи и на рибари (1 буркан от лютеница дерони 350 гр – 14 лева)

намерено

Няма коментари:

Публикуване на коментар