21 септември 2009

Синьо сирене, вино и жени

Публикувано от Trichocephalus Икона, 25 ноември 2008 - 19:44

Да си поговорим тази вечер за синьо сирене.
А и за жени.
Приличат си те, приличат си.

"Bergader" - леко жълтеникав цвят, равномерно обхванато от благородната плесен.Силен аромат, достатъчно солено, със траен плодово-плесенен послевкус, който възбужда въображението ми.Идеално се комбинира с 'Мерло"

Датско синьо сирене "Дро Бльо" - посветло от немското, по-сухо, слаб аромат и почти липсващ послевкус.Не ми хареса.Явно дтчанките не са мен.

Когато посетя някой магазин, без 100 грама синьо сирене не си тръгвам - експериментирам с различни видове, докато намеря това, което пасне най-добре на вкусовите ми луковички.
Знаете ли какво е казал П.Буаст, относно жените ?

"Преди да се закълнеш на една жена-никоя друга да не любиш, освен нея, би трябвало или да си познал всички други жени, или да гледаш само нея"

Така и аз със синьото сирене - опитвам се да позная всички сирена, преди да се врека на едно-единствено....

Няма коментари:

Публикуване на коментар