21 септември 2009

топло

Публикувано от Trichocephalus Икона, 25 юни 2008 - 14:56
Много топло.
Вчера-кошмарно пътуване към и от София."Пътят към София".О, генерале, повярвай-на теб ти е било по-лесно.....

От Плевен към София - автобус без климатик.Аз - облечен с панталон, затворени обувки и вратовръзка. blink.gif Едно на нула за лошата фея, дето ме е орисала.
Първата ми среща,вместо в министереството се проведе в ресторант "Happy".Две на нула за феята.За втората среща трябваше да чакам 2 часа.Три на нула за феята.В София също жега.Затворени обувки.Вратовръзка.Пот.Аромат на спарено.Трамвай.
Славейков.Хубава книга вече не мога да си намеря под 5 лв.Четири на нула за феята.След едночасово ровене си намерих една, която я нямам в колекцията си."Синухе Египтянина" на Мика Валтари.Букониерът иска 15 лв. за нея.С дълбока въздишка се отказвам.Хубава книга е.Искам я, но 15 лв нямам...С какво ще се прибера след това?Купих си една от поредицата "Игрите на Вор" на Луис Макмастър Бюджолд.3 лв.Поне ще попълня другата лавица.Седя си на една пейка и си чета.
Вечерта.
С четирима приятели от kaldata седим и пием.Кой водка, кой бира, кой ракия, кой вино.Лаф мохабет.Едно нещо поне е добре през този ден.Точка за мен.Феята губи.
22:30.Централна автогара.Феята е в силата си.Автобусът пълен.Аз хартисвам.Следващият-в 1 часа . 5:1 за феята.Интернет конзолите не работят.Качвам се на втория етаж.Поздравявам - "Добър вечер"-барманката ме гледа, все едно съм полезно изкопаемо."К`во искате"-отговаря.Въздъхвам, бира има само в кутийки.Содичка.Взимам си я и сядам на една маса на терасата.Любопитно се оглеждам-на всяка маса има седнал по един човек и скучае.Само една от масите прави изключение.Четирима люде, приказващи на турски, пият бира и се смеят.Вниманието ми се насочва към една маса, на която седи самотна девойка, с интересно облекло-бюстие без сутиен, къса поличка, тежък грим.Пие бира от кутийка.Гледа в някаква точка в пространството.Очите ми се наслаждават на извивките на тялото и, на набъбналите гърди под бюстието и настръхналите зърна.....Почвам да си представям как мушвам ръка под бюстието странично отзад и дори чувствам тежестта на гърдата в ръка си....Мацката посяга към чантата си, вади нокторезачка и започва най-невъзмутимо да си подстригва ноктите.blink.gif 6:1 за феята.
Вадя си книгата, пия си содата и си чета.Повече не поглеждам към никоя маса.
Дванадест и половина.Прочетох книгата.Не съвалявам за парите, които дадох.Яд ме е на леличката, която седи пред тоалетната.50 стотинки.3 пъти ходих."парите не миришат".Кой император беше казал това?Май имаше прякор "мулетарят".няма занчение.Автобусът пристигна.качвам се вътре.Чисто нов "Кинг лонг".Чудо на китайското автомобилостроене.Още не са му махнали предпазните лепенки на люковете, седалките чисти, мекички.Телевизори.Тук май феята ще загуби.Луксозен е, а билетът струва с левче по-малко от този на идване.
Тръгваме.Всичко скърца и дрънчи.Двигателят бучи нейде под краката ми.Китайското чудо.Климатикът работи на пълни обороти. blink.gif Разбирам как се чувства рибата в хладилника.Тъпо.Облягам се на стълклото и заспивам.
Автобусът спира внезпно.Събуждам се опрял нос в предната седалка и се оглеждам учудено.Някъде насред полето сме.Шофьорът слиза.Всички се оглеждаме и се чудим какво става.Не минават 5 минути и от врата се подава главата на полицай."Добър вечер, имате ли лична карта?"-пита той , обръщайки се към човекът на седалката пред мен."Да, рабира се"-отвъръща човекът и рови из джобовете си.Полицаят ме поглежда и мен.Показвам му я."Елате с мен, господа" - ни подкарва той извън автобуса.Вървим с човека след него.Какво ще ни правят? Водят ни до спрялата патрулка.Другият полицай казва "Добър вечер, извинявайте за безпокойството, но водачът на автобуса, в който се возите ни мирише на алкохол, а отказва да бъде изследван с техническо средство-дрегер.Ще бъдете ли свители на отказа му и ще се разпишете ли на протокола?"отговаряме утвърдително на въпросите му.Запалвам цигара и чакам да попълни документацията си.Три цигари изпуших.40 минути насред нищото.на шофоьорът беше съставен акт.Ние се разписахме.Шофьорът го пуснаха да кара.Пил бил две бири преди да тръгне от София.
7:1 за феята.
В Плевен се прибрах в 4 и половина сутринта.Нямаше таксита.Феята ме последва и тук явно.Пеша.В 5:10 благополучно бях в леглото.

Още ли питате как съм?

Няма коментари:

Публикуване на коментар