21 септември 2009

Мисля да поспя ?

Публикувано от Trichocephalus Икона, 01 август 2009 - 08:07
Отвратително дежурство беше нощес.
39 пациента.От тях 6 хоспитализирани.Всички останали бяха прегледани, оправени и пуснати в къщи.
Сутринта, около 3 часа в една от дискотеките тук - "Бижу" влезли полицаи на проверка. Намиращите се вътре цигани от Буковлък започнали да замерят полицаите с пеплници, бутилки и да скачат да ги бият. Полицаите повикали жандармерията за подкрепление.
Резултатът : от 40 циганина, учавстващи в мелето - 8 при мен.От полицаите - двама.От около 4 часа не съм излизал от хирургическата манипулационна.Сцепени глави за шев, ръце, крака за гипсиране.
Тъпо.
Наложи се по едно време да викаме жандармерията при нас да помага - пред болницата се изсипа половината Буковлък и циганите започнаха да напрират да ни бият нас - все едно аз съм им виновен.Пияни-заляни.Целите родове -с коли, пеша -който както намери.
В рентгена викат на санитарката ми : "500 години сме ви газили и е**ли - още толкова ви се пише ! " .Санитарката се уплашила , рентгеновата лаболантка и тя се уплашила и избягали, оставяйки ранения циганин на масата в рентгена. Трябваше четирима жандармеристи да отидат горе и да изкарат тумбата цигани навън.
Единият от пострадалите - около 150 кила.Бръсната глава, татуировки.На главата рана, дълга около 20 см, дълбока до коста.Темпорално - някой го е фраснал в мелето с нещо твърдо.От устата му смърди на уиски.Повръща върху масата, аз се опитвам да промивам раната.Псува на сън и хърка.Почвам да го шия - той подскача и вие.Трима полицаи идват на помощ да го държат - единият затиска краката, другите двама го държат за ръцете. Да, ама аз шия главата му, по дяволите -а той я мърда.Сестрата го хвана за ухото, но и така не става.Качих се на масата, приклекнах и с коляно го натиснах по слепоочието, а в това време шия.По едно време този звяр се надига - както сме пет човека го натиснали отгоре. Въпреки всички препоръки се наложи да го упоя за да мога да свърша със шиенето.Този се наложи да го оставим в болницата за наблюдение - не можех да го пусна след упойката.
В шест часа се появява един адвокат.Някой от циганите го повикал.Държи се арогантно.Вика ми "И внимавайте как се държите с пострадалите -те заслужават най-доброто отношение и специалисти, които имате тук.От фондацията ще следим за стрикното спазване на правата им ! " Изгоних го. Не ме интересува от каква фонадация е и какво ще прави.Най-много да ходя пак по съдилищата да давам обяснения.

Сега мисля да поспя ?

Няма коментари:

Публикуване на коментар