18 декември 2009

Мечтата на Алф

Тези от вас, които са от повече с мен помнят за  котаракът на съседите, който през миналото  реши да ни осинови.Първоначално го гонехме, затваряхме прозорците, но постепенно свикнахме с него и вече той е на порцион в къщи :



спящият красавец


Има ли нещо интересно тук ?  
 
Тук е хубаво, ама малко ми е тясно като че ли ... 
  
любимо....ах , колко любимо  

Не се ли научихте как да ме къпете ? Всеки път трябва да се доизкъпвам след вас.Писна ми ! 


Мечтата на Алф - котарак в тава.
6 кг и половина живо тегло, бял на цвят.

Та - равносметката е следната : домакинството ми вече се състои от :
жена -1 бр.
дете - 1бр. ( женско)
костенурки - 3 бр. ( подозирам че и трите са женски)
куче - 1 бр ( женско ) - в моемнта оставено на село за отглеждане при баба и дядо поради липса на място
котарак -1 бр. (мъжки)
Все още сме малцинство, но - важното е, че думата ни се чува  

Няма коментари:

Публикуване на коментар